Paspauskite ant reikiamo klausimo:
Jeigu neradote atsakymo į savo klausimą – parašykite mums elektroninį laišką adresu admin@alsket.lt , laiške konkrečiai aprašykite savo klausimą arba problemą.
Tikriausiai Jūsų interneto naršyklės nustatymuose išjungti "cookies". Rekomenduojame naudoti Mozilla Firefox interneto naršyklę.
Galimos priežastys:
Registruoto vartotojo prisijungimo lange paspauskite nuorodą „Slaptažodžio priminimas“, toliau įveskite savo el. paštą ir paspauskite „siųsti slaptažodį“, sistema atsius į Jūsų paštą slaptažodį.
Prisijungus prie sistemos, paspauskite mygtuką „Keisti mano duomenis“
Negalima. Su kodu raktu arba registruotam vartotojui vienu metu galima dirbti prie vieno kompiuterio.
Jeigu naudojate kodą-raktą, tuomet užsiregistruokite. Prisijungus kaip registruotas vartotojas, paspauskite „Papildyti mokymosi laiką“, toliau pasirinkite mokymosi laiko papildymo būdą, SMS arba el. bankininkystė. Papildyti mokymosi laiką gali tik registruotas vartotojas.
Mokymosi laikas yra išnaudojamas tik testo sprendimo metu. Kai yra vykdoma klaidų peržiūra, nustatymų keitimas, mokėjimų operacijos ar kiti veiksmai - mokymosi laikas nemažėja.
Įvedinėdami kodą-raktą tikriausiai suklydote. Prisijunkite kaip vartotojas ir skyrelyje "Papildyti mokymosi laiką" dar kartą pasinaudokite kodu-raktu. Jeigu nepavyks, patikrinkite ar kodas-raktas veikiantis, ar tik su juo pavyksta prisijungti?
Jūsų naršyklėje tikriausiai nustatytas mažesnis už 100% mastelis. Nustatykite 100% mastelį. Dažniausiai reikia paspausti ir laikyti mygtuką CTRL ir pasukti pelės ratuką.
Rekomenduojame naudoti Mozilla Firefox interneto naršyklę. Taip pat naršyklėje turi būti įjungtas JavaScript ir Cookies. Jeigu neturite galimybės sutvarkyti kompiuterio nustatymų, pabandykite naudotis ALSKET.LT iš kito kompiuterio.